Гарантія та Сервісне обслуговування
Гарантія на всі товари
При отриманні замовлення:
перевірте відсутність механічних пошкоджень. Після отримання та оплати товару пред'явити претензії до зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше
Сервісне обслуговування:
гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушена цілісність гарантійних пломб
- присутні механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу
- збереження інформації на носіях