Гарантія та Сервісне обслуговування

Гарантія на всі товари
При отриманні замовлення:

-перевірте відсутність механічних пошкоджень. Після отримання та оплати товару пред'явити претензії до зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше;
переконайтеся в наявності чека та гарантійного талона. Без талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування;

Сервісне обслуговування:

гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена цілісність гарантійних пломб
  • присутні механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу
  • збереження інформації на носіях